Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, "Sağlıkta İzleme ve Değerlendirme Sistemi (GÖREN)" kapsamında bir değerlendirme toplantısı düzenlendi. İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk başkanlığında yapılan toplantıya, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Öznur Bulut Gazanfer ile il genelindeki ilgili yöneticiler ve alt birim amirleri katıldı.Toplantıda, toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde ele alındı. Birinci basamak sağlık hizmetleri, koruyucu sağlık hizmetleri, aşılama faaliyetleri, bulaşıcı ve kronik hastalıklarla mücadele programları ile saha uygulamaları değerlendirildi. Ayrıca, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik planlanan çalışmalar ve Sağlık Bakanlığı'nın güncel uygulamaları hakkında istişarelerde bulunuldu. Toplantıya başkan yardımcıları, birim sorumluları ve ilçe sağlık müdürleri de iştirak etti.
Kaynak: Haber Merkezi





















