Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, Orman Haftası dolayısıyla yaptığı paylaşımda, yeşil vatanın önemine dikkat çekti. Müdürlük, güçlü bir geleceğin doğayla kurulduğunu vurgulayarak, Türkiye'nin gücünün ormanlarla büyüdüğünü belirtti. Paylaşımda, "Yeşil vatan büyüyor, Türkiye güçleniyor. Çünkü güçlü bir gelecek doğayla kurulur." ifadeleri kullanıldı.Etkinlik kapsamında, #TürkiyeninGücüOrman, #OrmanHaftası ve #YeşilVatan etiketleriyle paylaşımlar yapıldı. Bu kampanya ile ormanların korunması ve artırılması konusunda toplumsal farkındalığın artırılması hedefleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi



















