Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, toprakla kurulan bağın geleceği şekillendirdiğini belirterek, 'Yeşil Vatan'ın yeşiline değer katmak için durmaksızın çalıştıklarını' ifade etti. Kurum, bu bağın güçlendirilmesi gerektiğinin altını çizdi.Orman Haftası dolayısıyla yapılan açıklamada, toprakla olan ilişkinin önemine dikkat çekildi. Müdürlük, bu bağı güçlendirme ve Türkiye'nin orman varlığını artırma gayesiyle çalışmalarını sürdürdüğünü belirtti.
Kaynak: Haber Merkezi



















