Türkiye'nin dört bir tarafında göçmen kaçakçılığı ile mücadele konusunda çalışmalar yapıldı. Yapılan çalışmalarda 32 göçmen kaçakçılığı organizatörü ile 572 düzensiz göçmen yakalandı. Operasyonlarla ilgili bilgiler veren İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, şunları dile getirdi: 'Ülke genelinde göçmen kaçakçılığı organizatörleri ve düzensiz göçe yönelik düzenlenen denetimlerimizde; 6’sı yabancı uyruklu olmak üzere toplam 32 göçmen kaçakçılığı organizatörü ve 394 bin 537 kişinin kimlik kontrolünün yapıldığı uygulamalarda 572 düzensiz göçmen yakalandı! 27 bin 108 personel, 8 bin 640 ekip ile 5 bin 673 noktada; 4 bin 329 metruk bina, 8 bin 64 umuma açık yer, 446 terminal ve 5 bin 551 diğer yerler olmak üzere toplam 18 bin 390 yer kontrol edildi. Tespit edilen düzensiz göçmenlerin ülkelerine geri gönderilme işlemleri başlatıldı. Denetimleri koordine eden Valilerimizi, Göç İdaresi Başkanımızı, EGM Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Daire Başkanımızı, Kaymakamlarımızı ve denetimleri gerçekleştiren Polislerimizi, Jandarmamızı, Sahil Güvenliğimizi ve Göç İdaresi Başkanlığımız personelini tebrik ediyorum. Türkiye; göç yönetiminde, insan hak ve hürriyetlerine saygılı, hukuk ve medeniyet değerlerine bağlı, kamu düzeni ve güvenliğinden asla taviz vermeden tüm dünyaya örnek bir model sunmaktadır."
Spor
Yayınlanma: 17 Temmuz 2025 - 12:54
Göçmen operasyonu! Yüzlercesi yakalandı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, ülke genelinde gerçekleştirilen göçmen kaçakçılığı operasyonlarında 572 düzensiz göçmenin yakalandığını duyurdu.
Spor
17 Temmuz 2025 - 12:54




















