Şanlıurfa-Gaziantep otoyolunda akaryakıt yüklü bir tanker alev aldı. Henüz plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen akaryakıt yüklü tankerde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede tüm aracı saran yangın nedeniyle bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Uzun uğraşlar sonucu yangın kontrol altına alınırken, tankerde soğutma çalışmaları yapıldı. Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
Asayiş
Yayınlanma: 17 Temmuz 2025 - 12:53
Şanlıurfa'da korku dolu anlar! Akaryakıt tankeri alev aldı!
Şanlıurfa-Gaziantep otoyolunda akaryakıt yüklü bir tanker alev aldı.
Asayiş
17 Temmuz 2025 - 12:53





















