Viranşehir Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, belediye hizmet binasında Avukat Aslan Orman ve Ali Orman ile bir araya geldi. Görüşmede, güncel konular ve şehirle ilgili talepler ele alındı.Eş Başkan İnan, nazik ziyaretleri dolayısıyla Av. Aslan Orman ve Ali Orman'a teşekkürlerini iletti.
Kaynak: Haber Merkezi



















