Dicle Elektrik'ten gelen açıklamaya göre, Şanlıurfa Su ve Kanalizasyon İdaresi (ŞUSKİ) ekiplerinin Sırın ve Şeyh Çoban mahallelerine içme suyu sağlayan hattaki çalışmaları sırasında, ana borulardan biri patladı. Kontrol altına alınamayan su, Dicle Elektrik'e ait Sırın Trafo Merkezi'nin yeraltı galerilerine dolmaya başladı. Söz konusu su baskını nedeniyle, şehrin yaklaşık üçte birinin elektriksiz kalma riski ortaya çıktı.
Yerel
Yayınlanma: 26 Temmuz 2024 - 19:52
Güncelleme: 26 Temmuz 2024 - 19:58
ŞUSKİ boruyu patlattı, Urfa'daki trafo su altında kaldı
ŞUSKİ ekiplerinin yürüttüğü çalışmalar sırasında bir borunun patlaması sonucu, Dicle Elektrik'in şehrin neredeyse üçte birine elektrik sağlayan Sırrın Trafo Merkezi su altında kaldı. Sabah saat 04.00'ten itibaren trafo merkezine ait yer altındaki galerilerde biriken suyun tahliyesine başlandı. Yetkililer, şehrin bir bölümünün elektriksiz kalma riskiyle karşı karşıya olduğunu bildirdi.
Yerel
26 Temmuz 2024 - 19:52
Güncelleme: 26 Temmuz 2024 - 19:58
İlginizi Çekebilir



















