Şanlıurfa Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı Siverek Orman İşletme Şefliği, 21 Mart Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası dolayısıyla Siverek ilçesindeki Selçuk İlk ve Ortaokulu'nda bir etkinlik düzenledi. Etkinlik kapsamında 100'den fazla öğrenci ve öğretmene doğa ve orman sevgisi aşılandı.Gerçekleştirilen bilgilendirme faaliyetlerinde, ormanların ekosistemdeki önemi, doğal kaynakların korunması ve çevre bilincinin geliştirilmesi gibi konular ele alındı. Öğrencilere ormanların hayati rolü, yangınlara karşı alınması gereken önlemler ve çevreye karşı sorumluluklar aktarıldı.
Orman Varlığının Korunması ve Gelecek Nesiller
Yetkililer, okullarda bu tür etkinliklerin çocuklarda doğa bilincini artırdığını ve geleceğe daha yeşil bir dünya bırakma hedefiyle çalışmaların sürdürüleceğini belirtti. Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü de bölgede ormanların korunmasının hem bugün hem de yarın için önemli bir sorumluluk olduğunu vurguladı.Kaynak: Haber Merkezi




















