6 Şubat 2023 tarihinde yaşanan Kahramanmaraş merkezli iki büyük deprem Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde de etkili oldu. Ağır hasarlı olduğu tespit edilen binaların yıkımı gerçekleştirilirken, bugün bir binanın yıkım işlemleri sırasında çökme meydana geldi. İş makinesi operatörünün son anda kendisini kurtardığı binayla ilgili incelemelerde bulunan Siverek Belediye Başkanı Ali Murat Bucak, yıkım işlemlerinin ardından kentte bir yeşil alan kazandıracaklarını ifade etti. Yıkımla ilgili ekiplerden bilgi alan Bucak, “6 Şubat depreminde ağır hasarlı olan belediye hizmet binamızın kontrollü yıkım çalışmaları devam ederken yıkım çalışmaları hakkında ekiplerden bilgi aldık. Yıkım çalışmaları sonrası şehrimize yakışacak yeşil bir alanı kazandırmış olacağız. Ayrıca bugün yapılan çalışmalar esnasında binanın bir kısmında çökme meydana geldiğini öğrendim. Şükürler olsun ki çökme esnasında herhangi bir yaralanma veya can kaybının olmaması bizleri sevindirdi. Yıkım ekibinde ki arkadaşlara geçmiş olsun diliyor, iyi çalışmalar dilerim” ifadelerini kullandı.
Yerel
Yayınlanma: 01 Kasım 2024 - 23:11
Siverek'te binada çökme meydana gelmişti! Bucak ekiplerden bilgi aldı
Siverek Belediye Başkanı Ali Murat Bucak, bugün yıkımı esnasında çözmenin meydana geldiği binayla ilgili incelemelerde bulunup, ekiplerden bilgi aldı.
Yerel
01 Kasım 2024 - 23:11
İlginizi Çekebilir



















