Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetleri Başkanlığı koordinasyonunda, Trafik Haftası etkinlikleri çerçevesinde 'Fermuar Sistemi ile Yaşama Yol Ver' iletişim kampanyasına yönelik bir değerlendirme ve koordinasyon toplantısı düzenlendi. Toplantıya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürlüğü, belediyeler, yerel basın kuruluşları ve esnaf odaları temsilcileri katıldı.Toplantıda, trafik güvenliğinin artırılması ve toplumsal farkındalığın yükseltilmesi hedeflendi. Özellikle acil sağlık hizmetlerinin etkin sunulabilmesi için ambulansların trafikte geçiş önceliğinin önemine dikkat çekildi. 'Fermuar Sistemi ile Yaşama Yol Ver' uygulamasının toplumun tüm kesimlerine yaygınlaştırılması için atılacak adımlar görüşüldü.
Kurumlar Arası İş Birliğiyle Farkındalık Artırılacak
Yapılacak eğitim, bilgilendirme ve farkındalık faaliyetleriyle sürücülerin ambulans geçiş üstünlüğüne daha duyarlı olmaları, doğru şerit kullanımının yaygınlaşması ve acil vakalara ulaşım süresinin kısaltılması amaçlanıyor. Bu kapsamda okullarda bilgilendirme etkinlikleri, kamuoyuna yönelik bilinçlendirme çalışmaları, yerel basın aracılığıyla mesajların paylaşılması ve esnaf odalarıyla iş birliği planlanıyor.Kaynak: Haber Merkezi



















