Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, 21 Mart Orman Haftası kapsamında Sason ilçesindeki Eren Avşar Okulu'nda anlamlı bir fidan dikimi etkinliği gerçekleştirdi. Etkinlikte, öğrencilere ormanların önemi ve doğanın sunduğu güzellikler anlatıldı.Öğrencilerle bir araya gelen yetkililer, doğanın korunması ve bilinçli nesiller yetiştirmenin önemine vurgu yaptı. Sohbetlerin ardından, minik ellerin de katılımıyla fidanlar toprakla buluşturuldu. Bu fidan dikimiyle geleceğe nefes olunması ve yarınlara umut ekilmesi hedeflendi.
Doğaya Sahip Çıkan Nesiller Yetiştirme Hedefi
Şanlıurfa Orman Bölge Müdürlüğü, doğaya sahip çıkan ve bilinçli nesiller yetiştirmek amacıyla çalışmalarına devam edeceğini belirtti. Etkinlik, öğrencilerin doğa sevgisini pekiştirmeyi ve çevre bilincini artırmayı amaçladı.Kaynak: Haber Merkezi



















