Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk, Hilvan Şehit Halit Şiltak Devlet Hastanesi'ni ziyaret ederek bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıya hastane başhekimi Dr. Ömer Faruk Çiçek ve hastane yönetimi de katıldı.
Hastanenin Mevcut Durumu ve Hizmet Süreçleri Ele Alındı
Toplantıda, hastanenin mevcut hizmet süreçleri detaylı bir şekilde incelendi. Sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde sunulabilmesi için atılması gereken adımlar masaya yatırıldı. Özellikle MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) randevu sisteminin daha verimli kullanılmasına yönelik öneriler ve çalışmalar değerlendirildi.Sağlık Hizmetlerinin Geliştirilmesine Yönelik Çalışmalar
Görüşmede ayrıca, sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği ve geliştirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. İl Sağlık Müdürü Berk, hastane yönetiminden yapılan çalışmalar hakkında brifing alarak, geleceğe yönelik planlamalar hakkında fikir alışverişinde bulundu. Ziyaret, bölgedeki sağlık hizmetlerinin kalitesini artırma hedefi doğrultusunda önemli bir adım olarak değerlendirildi.Kaynak: Haber Merkezi





















