Türkiye'nin en sıcak illerinin başında gelen Şanlıurfa'da yaz aylarıyla birlikte çok sayıda boğulma vakası yaşandı.Bu olayların ardından birçok bölgede suya girilmesi yasaklanırken, Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak önemli bir açıklama yaptı.Şıldak; yasağa rağmen su kanalı, baraj, gölet gibi tehlikeli bölgelerde suya giren 34 şahsa 69 bin 768 lira ceza kesildiğini söyledi.Yasaklara uyulması gerektiğini hatırlatan Vali Şıldak, şunları aktardı:"Suda Boğulma Olaylarının Önlenmesi Amacıyla Valiliğimiz Tarafından Yayınlanan Genel Emir Gereğince Emniyet ve Jandarma Birimlerimizin Denetimleri Etkili Şekilde Devam Ediyor!Karara Uymayarak Su Kanalı, Baraj, Gölet Gibi Tehlikeli Olduğu İçin Girilmesi Yasaklanmış Sulara Giren, 34 Kişiye 69.768 TL İdari Para Cezası Uygulanmıştır!Yasaklama Kararına Uyalım! Çocuklarımızın Buralarda Suya Girmesine İzin Vermeyelim."
Yerel
Yayınlanma: 30 Temmuz 2024 - 10:33
Şanlıurfa'da yasaklara uymayan yandı!
Vali Hasan Şıldak, su kanalı, baraj, gölet gibi tehlikeli bölgelerde suya giren şahıslara ceza kesildiğini duyurdu.
Yerel
30 Temmuz 2024 - 10:33
İlginizi Çekebilir



















