Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli Uzm. Dr. Fedi Ercan, bir hasta yakını tarafından darp edildi.Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Emre Erkuş, şiddete maruz kalan Uzm. Dr. Fedi Ercan’ı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini sundu.Erkuş ziyaretle ilgili yaptığı açıklama da çirkin saldırı kınadı. Erkuş ‘’İl Sağlık Müdürlüğü olarak vatandaşlarımıza hizmet sunma gayretiyle çalışan sağlık personellerimizin şiddete maruz kalması asla kabul edilemez. Görevi başındaki meslektaşlarımıza karşı gerçekleşen çirkin saldırı sonrasında adli süreç başlatıldı. İl Sağlık Müdürlüğü olarak adli sürecin takipçisi olacağız. Yapılan çirkin saldırıyı kınıyor, bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz’’ dedi.
Sağlık
Yayınlanma: 15 Nisan 2019 - 21:26
Şanlıurfa'da doktor darp edildi
Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Emre Erkuş, şiddet gören Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görevli Uzm. Dr. Fedi Ercan’ı ziyaret etti.
Sağlık
15 Nisan 2019 - 21:26





















