Şanlıurfa'da meydana gelen olayda vatandaşlar doğada yaralı halde bir kocagöz kuşu buldu.İhbar üzerine bölgeye Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Şanlıurfa Şubesi ekipleri sevk edildi.Teslim alınan kuş, Gölpınar Rehabilitasyon Merkezine götürüldü.Burada tedavisi yapılacak olan kocagöz, daha sonra doğal yaşam alanına bırakılacak.DKMP'nin konuya ilişkin açıklaması şu şekilde:"Duyarlı vatandaşlarımız tarafından doğada yaralı halde bulunan KOCAGÖZ kuşu Şanlıurfa Gölpınar Rehabilitasyon Merkezi personelince sağlığına kavuşunca doğaya salınmak üzere teslim alınmıştır."
Yerel
Yayınlanma: 29 Temmuz 2024 - 11:28
Şanlıurfa'da bulundu! Ekipler teslim aldı
Vatandaşlar tarafından doğada yaralı halde bulunan kuş, tedavi altına alındı.
Yerel
29 Temmuz 2024 - 11:28
İlginizi Çekebilir



















