TMMOB Mimarlar Odası Şanlıurfa Şubesi'nden bir heyet, Viranşehir Belediyesini ziyaret ederek imar çalışmaları, kent estetiği, nitelikli projeler ve meslektaşların sorunları hakkında bir toplantı gerçekleştirdi.Şube Başkanı Pirkan Kılıç, Denetleme Kurulu Üyesi Kasım Ceylan, Viranşehir Temsilcisi Amed Adsay ve yönetim kurulu üyelerinden oluşan heyet, Viranşehir Belediyesi Eş Başkanı Serhat Dicle İnan'ı makamında ziyaret etti. Toplantıda Başkan Yardımcısı Nuri Olcan da hazır bulundu.Belediye toplantı salonunda yapılan görüşmede, imar planları, kent estetiği, nitelikli proje üretimi ve mimarların mesleki sorunları detaylı bir şekilde ele alındı. Kent dokusunun güçlendirilmesi ve planlama süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi için karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.Eş Başkan Serhat Dicle İnan, yerel yönetimler ile meslek odaları arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yaparak, nazik ziyaretleri için heyete teşekkürlerini iletti.
Kaynak: Haber Merkezi



















