Şanlıurfa Valiliği tarafından yürütülen Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) kapsamında başarı gösteren okul müdürleri ve öğretmenlere başarı belgeleri takdim edildi. Ödül törenine İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeydan Kurt ve Şube Müdürü Ahmet Yalçın katıldı.Eğitimde başarının emekle büyüdüğünü vurgulayan yetkililer, bu tür ödüllendirmelerin motivasyonu artırdığını belirttiler. BİGEP projesi, Şanlıurfa'da eğitim kalitesini yükseltmeyi ve öğrencilere daha iyi fırsatlar sunmayı amaçlamaktadır. Proje kapsamında başarılı olan eğitimcilerin ödüllendirilmesi, bu hedeflere ulaşmada önemli bir adım olarak görülüyor.
Eğitimde Başarıyı Teşvik Eden Projeler
BİGEP, Şanlıurfa Valiliği'nin eğitim alanındaki önemli projelerinden biridir. Proje, öğrencilerin akademik başarılarını artırmanın yanı sıra, öğretmen ve yöneticilerin de motivasyonunu yükseltmeyi hedeflemektedir. Başarı belgelerinin verilmesi, eğitim camiasında olumlu bir atmosfer oluşturarak daha iyi başarılara imza atılmasına teşvik etmektedir.Kaynak: Haber Merkezi




















