Sosyal medya üzerinden paylaşımda bulunan Bakan Yerlikaya, 18-25 Temmuz tarihleri arasında emniyet ve jandarma tarafından yapılan operasyonlara ilişkin bilgi verdi.Bakan Yerlikaya, çalışmalar kapsamında 423 bin 69 sürücüye ceza kesildiğini söyledi.Vatandaşlara uyarılarda da bulunan Bakan Yerlikaya, şunları dile getirdi:"Emniyet ve Jandarma Trafik Ekiplerimizce 18-25 Temmuz 2024 tarihleri arasında:2 Milyon 464 bin 204 araç denetlendi.Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları (çakar) mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan 259 sürücüye işlem yapıldı.Hız ihlalinde bulunan 118 bin 349,Periyodik muayenesi yaptırılmamış 24 bin 796,Emniyet kemeri kullanmayan 19 bin 246Sürücü belgesiz araç kullanan 14 bin 703 ve Zorunlu Mali sorumluluk sigortası bulunmayan 9 bin 391 olmak üzere diğer işlemlerle birlikte;Toplam 423 bin 69 araca/sürücüye işlem yapıldı.Lütfen trafik kurallarına harfiyen uyalım, aşırı hız yapmayalım. Emniyet kemeri takmayı ihmal etmeyelim. Yolculuklar sizleri sevdiklerinize kavuşturmak için vardır, ayırmak için değil."
Asayiş
Yayınlanma: 29 Temmuz 2024 - 01:28
Bir haftada neler yaşandı? Bilançoyu Bakan duyurdu
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, bir haftalık dönemde gerçekleştirilen çalışmalara ilişkin açıklama yaptı.
Asayiş
29 Temmuz 2024 - 01:28





















