Batman Zeynelbey İzcilik Spor Kulübü, 21 Mart Ormancılık Haftası dolayısıyla Batman Orman İşletme Müdürlüğü'nü ziyaret etti. Orman İşletme Müdürü Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret eden İl Temsilcisi Necat Yılmaz ve Kulüp Başkanı Kübra Aksoy, beraberlerindeki heyet ve izcilerle birlikte kurumun toplantı salonunda ormanların korunması ve geliştirilmesine yönelik eğitici bir video izledi.Program kapsamında kurum bahçesinde fidan dikimi gerçekleştiren izciler, doğaya sahip çıkmanın önemini bir kez daha kavradı. Etkinlik, "İzci Bitki ve Hayvanları sever ve korur. Orman haftamız kutlu olsun." mesajıyla sona erdi.
Kaynak: Haber Merkezi




















